Našim cílem je zajištění kvalitní a rychlé servisní služby všem našim klientům. Zákazníci se na nás mohou obrátit s jakýmkoli problémem či dotazem, který potřebují vyřešit. Servisní činnost začíná běžet dnem předání produktu nebo díla. Záruční servis je prováděn dle platné legislativy. Všem našim zákazníkům je také k dispozici portál „helpdesk“, který je dostupný 24 hodin denně, 365 dní v roce. Servisní činnost zajišťují odborní a certifikovaní pracovníci ke každému jednotlivému produktu.
Servisní kontroly a revize hardware
V závislosti na dodané technologii nabízíme odpovídající úkony pro bezproblémový provoz a dlouhou životnost systémů. Může se jednat např. o revize a kontroly na kamerovém systému nebo jiné dodávané technologii.
U některých technologií jsou servisní a revizní úkony spolu s jejich četností definovány příslušnou normou.
Servisní kontroly a údržba software
Údržba software se netýká pouze aplikací, ale všech logických součástí systémů jako jsou například operační systémy, databáze a midlle ware.
Mezi úkony můžeme jmenovat kontrolu logů, kontrolu konzistence databází, odstraňování nepotřebných souborů a podobně.
Software Maintenance Agreement (SMA) od výrobce
SMA je modifikace software po jeho dodání prostřednictvím rozšiřujících nebo opravných balíčků. Pokud máte uzavřenou SMA, účinně chráníte investici tím, že udržujete systém aktuální a umožňujete jeho maximální využití.
SMA vám přináší většinou celou řadu dalších výhod jako je například technická podpora, slevy na školení a další.
Společnost Integoo nabízí SMA podporu pro tyto produkty:
- Security center Omnicast (podpora výrobce společnost Genetec)
- Integra (podpora výrobce společnost Integoo)
- Cartag (podpora výrobce společnost Integoo)
Výše uvedené servisní úkony provádíme vlastními proškolenými pracovníky nebo proškolenými či certifikovanými pracovníky našich partnerů.