Školení a konzultace

Společnost Integoo provádí školení na celé portfolio produktů - Security Center Omnicast, INTEGRA, CARTAG a Powerbatt. Školení poskytujeme našim partnerům z řad instalačních firem i koncovým uživatelům. Pro partnery nabízíme „obchodní školení“ a podrobné „technické školení“. Koncovým uživatelům nabízíme možnost obchodní prezentace včetně představení produktů a uživatelské zaškolení pro pracovníky, kteří s konkrétními produkty budou pracovat. Samozřejmostí je pro nás poskytování konzultací v rámci dodaných řešení a to telefonickou formou nebo emailovou formou.

Klient

Předprodejní služby

Poskytujeme školení a prezentace všech námi nabízených řešení a produktů na individuální bázi. Rozsah a náplň plně podřizujeme časovým možnostem a úrovni znalostí klienta.
Kontaktujte nás a po vzájemné dohodě vám připravíme odpovídající program.
Tato fáze odpovídá RFI (Request for information) etapě při které se zákazník seznamuje s možnostmi řešení svých potřeb a požadavků.

Naše portfolio konzultačních služeb pro klienty zahrnuje:

  • tvorbu dlouhodobé koncepce rozvoje bezpečnosti organizace,
  • podporu řízení rizik a přípravy havarijních plánů (business continuity),
  • optimalizaci procesů směřujících k zajištění ochrany budov a areálů,
  • identifikaci příležitostí ke snižování nákladů na zabezpečení,
  • přípravu bezpečnostních směrnic,
  • přípravu reakcí na různá potenciální ohrožení („what if“ scénáře),
  • poradenství při výběru technologií,
  • přípravu podkladů pro výběrová řízení,
  • přípravu projektů, včetně vypracování business case,
  • podporu při přípravě na bezpečnostní audit.

Služby po úspěšné implementaci řešení

Uvědomujeme si, že sebelepší řešení je bez odpovídající úrovně znalostí na straně provozních zaměstnanců klienta nedostatečné.
Školení pracovníků obsluhy a případně také údržby věnujeme náležitou péči. Individuální přístup je zde opět samozřejmostí.

Obchodní partner

Provádíme školení k celé námi nabízené produktové řadě.

Školení podle určení dělíme na dva typy:

  • Obchodní školení - je určené především pro návrháře systémových řešení, předprodejní podporu a obchodníky.
  • Technické školení - je určené především pro systémové techniky, administrátory a servisní pracovníky.

Po úspěšném absolvování technického školení pro produkty Integra a Cartag obdržíte certifikát.
Certifikát je jednoznačným potvrzením znalostí, dovedností a zkušeností, a poskytuje jeho držiteli konkurenční výhodu.
Kompetentní zaměstnanec snižuje náklady na podporu, posiluje reputaci společnosti, zvyšuje prodeje a spokojenost zákazníků.
Certifikovaný zaměstnanec je také přesvědčivým argumentem při akvizici nových zákazníků.